Szállítás

Átvételi lehetőségek, Szállítás

Személyes Átvétel

Előzetes egyeztetés után áruházban megrendelt áruk telephelyünkön átvehetők.

Cím: 1068 Budapest, Benczúr utca 39B. “A” épület mfszt. 2B.

Személyes átvétel esetén kizárólag készpénzes fizetésre van lehetősége.

 

DHLfutárszolgálat

A szállítást a DHL Kft. végzi.

A kiszállításra munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között van lehetőség.

Ha a Felhasználó a regisztráció során megadott címen hétköznap nem tud tartózkodni, úgy lehetőség van munkahelyi vagy egyéb alternatív cím megadására, amit a megrendelés űrlapon a megjegyzés rovatban kell jeleznie a Szolgáltató felé.

A csomag aktuális helyzetéről az DHL futárszolgálat e-mail vagy sms üzenetet küld.

Lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt.
DHL Express központi ügyfélszolgálat:
Belföldről helyi tarifával hívható telefonszám: 06 1 2 45 45 45
Külföldről hívható telefonszám: +36 1 382 3499
Központi ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 és 18:00 között áll rendelkezésére. Telefonszámunk helyi tarifával hívható.
E-mail címünk: ugyfelszolgalat.hu@dhl.com

Abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor a következő munkanapon díjmentesen újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási határidő a készleten lévő termékek esetében: 2 napos időgarancia /tehát a feladást követő 2. munkanapon átvehető a csomag/

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

 

Szállítási díjak

Személyes átvétel: ingyenes

DHL Futárszolgálat: 3400Ft

eunagyker.hu
Logo